1 timme

Ska till stallet och rida för Tova om en timme så kanske borde gå och byta om till ridkläder och så, måste gå till stallet så går vid kvart i 4 någon gång :) Annars har jag inte gjort så mycket idag, bara tagit det lugnt. Startlistorna till hopptävlingen på söndag kom upp igår och jag ska ha Little May, jag startar som nummer 13 så vi får hoppas att det är ett turnummer på sönadg och hoppas att det går bra. Hoppar 70 cm alltså en LD för Little May. 
Tredje gången jag är med på trettondagshoppningen i år, första året hade jag Wilma i Clear Rounden då vi var felfria och kom trea med oliver i tävlingsklassen, förra året hade jag Comtessa i Clear Rounden och var felfri och hade Little May i tävlingsklassen och kom typ en utanför placering :) 
Men i år satsar vi på vinst, svänga kan Little May i alla fall och snabb är hon också så det ska allt gå bra.


Kram Ida ♥
 


Hejsan! Nu har vi en veckans blogg uppe om du har lust att vara med! :)

http://asslatjejerna.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

2013-01-03 // 15:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback