5 punkter

När jag gick i typ sexan ville jag flytta till en gård och köpa häst när jag gick ut nian
Nu när jag går ut nian om 5 månader så finns inte att flytta ens i mitt huvud, nian kom så snabbt. Jag skulle aldrig  kunna flytta från alla mina kompisar här på Lidingö men jag har ju som sagt lite planer med hästarna till hösten som jag hoppas att det kanske kan bli något av. 


♥ Jag lämnar alltid kvar lite på tallriken

Det är någon vana jag har att alltid lämna kvar lite på tallriken, dock gör jag inte det när jag är hos kompisar då det käns lite taskigt men hemma så lämnar jag alltid kvar lite. hade jag tagit mindre mat så hade jag ändå lämnat kvar lite, jag vet inte varför.


♥ Jag har var förkyld sen i juli

Ja. ni läste rätt, sen i juli har jag gått och varit lite förkyld. Vi har varit hos doktorn men de sa att jag antagligen bara har något virus i kroppen. Jag har hostat lite till och från också men jag får väl antagligen skylla mig själv eftersom att jag inte har tagit min hostmedicin, jag klarade inte av att svälja den, jag höll allvarligt talat på att spy...



♥ Jag vill hitta den perfekta kille

Just nu vill jag bara ha en kille att krama om och veta att han älskar mig för den jag är. Jag har inte haft ett "säriöst" förhållande sen i femman om man ens kan kalla det säriöst, det jag hade i åttan kan man väl inte säga att det var jättesäriöst, vi behöver inte gå in mer på det, haha de som känner mig vet vad jag snackar om XD Men jag känner att det är dags att hitta den där perkfekta killen nu. Jag hade typ något på G i februari-mars förra året men vi har nu tappat kontakten, tyvärr... Känner att jag säger lite för mycket nu men nu vet ni snart allt om mig.

♥ Jag är sjukt lättskrämd
Jag är verkligen jättelättskrämd. Det behövs inte mycket för att jag ska bli rädd. När jag var med och hjälpte till på en spökrunda i november så skulle jag gå spökrundan för att det var typ några som inte vågade gå själv och jag höll säroöst på att dö och då visste jag vart alla stod... Jag var typ den som var räddast av alla och herregud vad rädd jag var. Men det behövs verkligen inte mycket för att jag ska bli rädd men o andra sidan så behövs det inte så mycket för att få mig och skratta heller, jag skrattar åt det mesta.



Kram Ida♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback