8 Januari 2012

Dagen började med at jag vaknade vid 7.20, åt frukost och fjorde mig i ordning mis osv. Gick till skolan strax efter nio (började 9.25). dagen började med att vi skulle ha svenska men det blev ingen svenska, istället så fick vi nya scheman, jag är inte riktigt nöjd med mitt nya schema men de får jag väl tåla. Det är lite ändringar här och var men aja, det får gå. Dagens andra lektion var matte, vi fick en ny mattelärare, han har varit pappaledig, så förra terminen så hade vi en vikarie.. Han heter iallafall Dag, helt ok typ. Efter matten så hade vi 1,5 h lunch/rast, sen var det idrott. På idrotten så fick man antingen köra spökboll (det gjorde jag), spela fotboll, bandy eller basket. Ahh sen var skoldagen slut. Slutade 13.50 och då följde min kompis Sara med mig hem, vi gjorde typ inget speciellt, eller jo eller ahh.. ;).. Klockan 16.15 så började våran fotboll så vi åkte till den tillsammans ;)

Tog alltin väldigt kortfattat men är så trött.. Kommer typ somna klockan 20.00.. Okej kanske inte så tidigt men jag somnar nog ganska tidigt. Nu ska jag se på tv med familjen och ta en kopp te sen blir det läggdags. Runt 21.10 typ så kommer jag gå och lägga mig idag. Så duktig är jag....

Imorgon börjar jag 8.10 och slutar 14.30.

Kram Sara ♥


Sorry för suddig bild :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback