Dagens Ridpass

Vi fick välja hästar idag och jag valde såklart Little May. Vi jobbade mycket på volterna och med ställningen, hon kädes fin i skritten och traven men i galoppen så var hon jättestark och sprang bara, hon har lite svårt med galoppen och måste ha lite fart för att hålla igång den men idag sprang hon verkligen bara och var stark. När vi skulle galoppera på fyrkantsspåret så vet jag inte vad hon gjorde men hon drog typ ner huvudet när jag skulle fatta galopp så jag höll på och åka av XD Men vi jobbar vidare med galoppen och över lag så är jag nöjd med dagens ridpass. Ska redigera bilderna på det jag köpte i Norge så kommer de upp här sen.




Kram Ida♥





» Kajsa

Kört igång dagens blogg på våran blogg!
Anmäl dig gärna, enkla regler!

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/january/dagens-blogg.html

2013-01-02 // 20:15:53
» Alva

Sv; Det är bara bra tack! Bloglovinbyte? :)

2013-01-02 // 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback