Fina Matilda

Fick sitta på Matilda idag, ett 20-årigt gamalt sto. Har inte ridit henne på säkert 2-3 år så hade inga förväntningar alls när jag gick upp till ridhuset. Men herregud vilken fin häst säger jag bara, Hon var så fin och samarbetsvillig och riktigt rolig att rida. Hade henne i en fin stadig form igenom iprincip hela passet. Är världens lyckligaste just nu efter två toppenpass efter varandra, synd bara att det inte var någon som fota, aldrig någon som fotar när det går som bäst ju. Matilda är i alla fall en ponny som jag skulle kunna tänka mig att rida mer, i alla fall i dressyren.

Lilla Matilda
 
Kram Ida ♥
 


Hon är världens underbaraste att rida! <3

2013-01-04 // 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback