Fotbollen

Fotbollsspelarnas förebild.. ZLATAN.

Jag började spela fotboll när jag var 6/7 år. Men jag har slutat och börjat, slutat och börjat och slutat och börjat. Tror jag har slutat 3 gånger typ men alltid kommit tillbaka. Den senaste gången jag började igen var för typ precis ett år sedan nu (januari 2012 började jag tror jag). I år så har jag spelat forward och blev årets forward och målskytt. Jag vet dock tyvärr inte hur många mål jag gjorde. Men gjorde typ genomsnitt 1 mål per match tror jag och jag spelade ganska många matcher måste jag säga, typ varje helg, speciellt höstterminen, så var det matcher hela tiden, men det var bara kul!

Jag tycker iallafall att det är jättekul att spela fotboll, så jag ser alltid fram emot att gå på träningarna.

I höstas så var mitt lag i västerås och vi kom 3 i den cupen, så det var jättekul att vinna så många matcher så det aldrig har gåt så bra för oss i fotbollen. När vi var i timrå i våras så förlorade vi alla fatcher vi spelade.

Kram Sara ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback