Hastnet

Sitter och kollar på alla fina hästar på hastnet, det finns ju så sjukt många snygga hästarhär i världen och jag hade ju inta tackat nej till någon av dem.
Annars hade jag en jättetrevlig kväll igår, vi åt god mat, sköt raketer och bara hade det roligt. Jag är i och för sig livrädd för raketer och skriker varje gång de åker upp i luften men jag överlevde, tycker att de som står på marken är mycket bättre. Fick några ganska häftiga bilder igår som jag visar er imorgon. Åker ju hem imorgon som Sara sa, tåget går ju ganska tidigt  men då kommer vi hem vid 13.30-14.00 så jag kommer att hinna till ridningen vilket är bra, hoppas ju såklart på min lilla prinsessa, Little May ♥ Den här veckan blird et qatt rida onsdag, fredag, lördag och så är det tävling på söndag :)



Kram Ida ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback