KAN NI GISSA VAD JAG HAR GJORT IDAG!?!

 
Jo nu ska ni få höra. Idag så har jag och min granne varit och klättrat på klätterväggar! Det var hur kul som helst. Det var typ 4/5 instrektörer som höll i linan eller vad man ska säga, man hade sele på sig osv. Väggarna var 15 meter höga och det var hur kul som helst. Det fanns jätte många väggar som man kunde välja mellan (man fick klättre på hur många vägger man ville och välja vilken vägg man ville klättra på). Måste göras om säger jag bara, om ni inte har klättrat förut så kan jag barra säga att det är värt pengarna, den är obeskrivligt kul! :D Nu är jag iallafall hemma och smsar med några goingar ;) imorgon så ska jag bara vara hemma och njuta av dem sista dagarna på lovet.. Längtar verkligen inte tills skolan börjar, någon som har andra åsikter om att skolan börjar på tisdag?

Kram Sara ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback