packa, hemma, nytt år osv...

Är nu hemma i morfars lägenhet efter att ha firat nyår med ett par kompisar igår/inatt. Det var jättetrevligt och det var god mat och så. Igår så åkte iallafall jag och mamma lite före dem anndra i familjen till våra kompisar, vi åkte vid 16.30. Då gjorde vi företten som vi stod för... Vid halvsju kom resten av flocken och så åt vi företten. Det var lite små saker som skagenröra i sånnan där vet inte vad det heter, hehe.. Men det var iallafall gott, man kan säga att företten var lite smått och gott ;) ca 30/45 minuter efter företten så var det varmretten, det var potatisgratäng med någon form av kyckling och sallad, det var jättegott och mäcktigt tycker jag... Sen så gick typ ala barn upp på övervåningen och så typ körde vi köragömma i mörker så man såg ingenting? vet inte rikgtigt, gömde mig typ bara och så var det inte mer med de ;). Efterätten var någon form av glass med någon form av sås typ, vet inte rikitgt, med det vár gott iallafall. Klockan 12 gick vi ut och sköt upp raketer = det var dagens höjdpunk. Jag gick och la mig vid två/kvart över två idag/igår. Det var iallafall en roligt nyprsafoton = en rolig start på året. Nu ska jag packa eftersom att vi går härifrån klockan 8.20 imorgon för att hinna med tåget till stockholm som går 8.50. Måste upp sju imorgon så måste gå och lägga mig lite tidigare en vanligt ikväll.

Kram Sara


En gång i tiden så har man ridit...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback