Red min prinsessa idag

Fick sitta på min prinsessa Little May. I vänster varv var superfin och jobbade på bra, i höger var hon lite stelare men det släppte sen och hon blev fin där också. Hon är lite svagare i höger men det är mycket bättre nu än när hon kom. Vi jobbade mycket på volterna och kunna ha kvar ställningen på rakt spår. Jag är i alla fall nöjd och hon kändes fin. Myste länge med henne både innan och efter ridningen och hon var så mysig idag, hon bara stod medan jag stod och pussa på henne.
Sjukt vad jag älskar den här ponnyn, min fina lilla tjej. Jag är så glad att jag får rida henne så mycket som jag får göra :)
Kram Ida



SARA KIKA MIG NUU!!! (andreaJIPPI) <333

2013-01-09 // 20:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback