Så här ser min framtid ut

Har lite bloggtorka så skriver om hur jag vill att min framtid ser ut/hur min framtid kommer att se ut.
Det här är runt 20/22 års åldern.

Jag bor i en lägenhet, lägenheten har ett mysigt vardagsrum med en soffa och en fåtölj. Framför fåtöljen/soffan kommer det att stå ett litet bord. och framför bordet intill en vägg kommer det hänga en tv med en lite bänk under. Mitt kök kommer vara hyfsat stort, eller inte så jättestor men det ska få plats ett bord på fyra stolar, kylskåp, och så vidare, det ska vara lite rymmligt, sen ska det finnas ett toalett, ganka stort, det ka få plats en dusch, handfat, hylla, handukshållare och en toalett, pluss lite plats att röra sig på (det skulle kunna stå en tvärrmaskin i badrummet också. Det ska vara ett ganska stort sovrum, jag ska ha en dubbelsäng och en garderom med skjutdörrar med spegel på utsidan (hoppas ni fattar vad jag menar). Sen ska det vara ett till rum (inte nödvändigt) där jag ska ha typ ett skrivbord med dator och lite småsaker i.

Aaa så skulle jag villja bo när jag blir stor.. Nu kommer vi till jobb.

Jag ska antingen bli frisör, jobba med ekonomi, polis eller sjukgymnast.

Frisör - Jag tycker att det är kul att hålla med med folks hår så skulle nog vara ganska kul att klippa folk och så, då man håller på med deras hår ;)

ekonom - Vet inte riktigt men det värkar hyfsat kul ;)

Polis - Det värkar spännande om man vet aldrig vad som kommer hända nästa dag på jobbet.

Sjukgymnast - Ingen anning varför jag vill bli de, men det värkar kul.

Ja det var de (konstigt inlägg jag vet)

Kram Sara ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback