VAd har jag gjort dem senaste dagarna?



Jag har ju uppdaterat ganska dåligt dem senaste dagarna, eller bloggen var tomm från min sida igår, men vad gjorde jag då?

Tåget gick från Norge till stockholm klockan 9 igår och så kom vi fram 14, tåget kom 40 minuter senare än beräknat.. Precis när jag hade kommit innanför dörren så bytte jag om till träningskläder och sedan åkte jag till bosön med grannen. Vi var där och sprang och badade :) så det var kul. Sen kom jag hem, vet inte rikitgt när, har inte stenkoll.. Men iallafall när jag kom hem så var jag jätte trött, så åt middag och så tittade jag på film, eller en deckare på ettan. Ahh och sen så somna jag, det = att det var en bloggfri dag igår från min sida.. Idag så vakna jag vid 9.15 och så låg jag och drog mig, smsade med en kompis, vi bestämde att vi skulle göra något idag för någon dag sedan, men hon blev tyvärr sjuk.. Om du läser det här så säger jag bara krya på dig och hoppas att du blir frisk snart och så får vi hitta på något någon annan dag ♥ Men istället så gick jag till grannen och så åkte vi till skridskorhallen och åkte skridskor :) riktigt roligt! När vi kom hem så gick jag hem och packade upp min resväska och typ inget mer.. ;). Sen gick jag tillbaka till min granne och så typ var vi väldigt ososiala, vi satt med telefonerna typ hela tiden, och spelade ett spel som jag har börjat nörde (det är jätte roligt). Men nu är jag hemma och har ätir middag och så :)

Kram Sara ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback